poniedziałek, 28 kwietnia 2014

PROMOCYJNE POLOWANIE W ROSSMANNIE I NATURZE czyli co kupić

Kochane moje najdroższe!
Na moim kanale pojawił się właśnie najnowszy film, w którym pokazuję swoje łupy z dzisiejszej wyprzedaży w Rossmannie i Naturze.
Jeśli jeszcze się zastanawiacie na co wydać swoje pieniądze to może moje pomysły się przydadzą :)
Zapraszam do oglądania i będzie mi niesamowicie miło jak zasubskrybujecie mój kanał i polubicie film :)


ps: jeśli chcecie wziął udział w rozdaniu SHINYBOX to zapraszam do obejrzenia tego filmu:

Ściskam !

1 komentarz:

  1. Boże, taka piękna dziewczyna i komentarzy na blogu jak na lekarstwo, aż wierzyć mi się nie chce! (Chociaż domyślam się, że skupiasz się na filmikach i to na YT jest tego większość) Trafiłam przypadkiem na Twój filmik o lokach i teraz marzę, żeby umieć wyglądać chociaż w kawałeczku tak dobrze jak Ty :) A jak już zaplanujesz taką tanią podróż do Rzymu, o której pisałaś, to zabierz mnie proszę ze sobą! Też marzę żeby tam pojechać, a do tej pory widzę same drogie przeloty...

    OdpowiedzUsuń