sobota, 5 kwietnia 2014

Joanna Klimas show

Ciao bellas! 
Blog mi zamiera, więc muszę coś z tym szybko zrobić :-) Przyznaję, że całą uwagę skupiłam na moim kanale na youtube, więc jak to mówią - coś kosztem czegoś.
Wczoraj odbył się mini pokaz Joanny Klimas w jej atelier w Warszawie.
Obiecałam fotorelację, więc proszę :











Można spokojnie powiedzieć, że poszłam "obfocić" celebrytów. I w sumie nie było wyjścia. Modelki chodziły po schodach, gości zaproszono na dół - bez sensu. Taki był widok:


Tylko rozbolała mnie szyja od patrzenia w górę.
Cieszę się, że co jakiś czas mogę bywać na takich wydarzeniach. Człowiek rozumie wtedy, że to co ma jest piękne. Życie celebrytów jest straszne. Może w wielu kwestiach łatwiejsze, ale nadal straszne. Na prawdę im współczuję. Zero prywatności, a fałsz i obłuda przelewają się na takich imprezach strumieniami.
Wszystko ma wyglądać pięknie jedynie na zdjęciach i w oczku kamery. Wszystkie te gwiazdy i ci, którzy do tego tytułu aspirują pojawiają się na takich eventach tylko w jednym celu. Żeby zostać obfoconym. Weźmy taki pokaz J. Klimas. Niektórzy goście, którzy pojawili się przed pokazem na ściance nie zostali nawet minuty dłużej, nie wspominając o zobaczeniu samego pokazu. Smutne.
Za taki scenariusz na życie chyba bym podziękowała. 
A Wy co sądzicie?

ps: na moim insta, dwa filmiki z pokazu :) 

Pozdrawiam i ściskam,
Z

3 komentarze:

  1. mnie dokładnie z tych samych powodów życie celebrytów nigdy nie przyciągało ;) smutne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutne, ale coś za coś...To jeden z ich obowiązków zawodowych...Jednak myślę, że nawet w takim środowisku można znaleźć przyjaźń. A Ci, którzy potrafią zachować umiar w tym świecie pełnym obłudy darzę ogromnym szacunkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną opinię do Twojej, również życie gwiazd nie wydaje mi się szczęśliwe(oprócz pieniędzy - ale i one w głębi szczęścia nie dają.) Wszystko wydaje się sztuczne i pod publikę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń