czwartek, 13 lutego 2014

Jeszcze raz : DIY Peeling kawowy - pogromca cellullitu


Cieszę się, że tu jesteście! Mam dla Was mój najwspanialszy peeling kawowy. Wiem, że te z Was, które są ze mną od początku pamiętają, że taki post już się pojawił. Ale! Na zdjęciach wszystkiego nie widać, więc postanowiłam zrobić przepis w formie filmu. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.
Do zrobienia takiego peelingu/scrubu potrzeba na prawdę niewiele.


Podstawowym składnikiem jest kawa mielona, cukier gruboziarnisty i sól, najlepiej morska ( nawilża bardziej niż zwykła sól kuchenna ).
Ja postanowiłam poszerzyć recepturę o kilka kropli aromatu waniliowego do ciasta i cynamon. Oba składniki podkręcają jeszcze bardziej zapach, a ten ostatni ma świetnie właściwości rozgrzewające.
Jeżeli tak jak ja nie lubicie zapachu oliwy z oliwek, zastąpicie ją jakimkolwiek olejkiem lub oliwką dla dzieci.

Taka porcja wystarczy Wam na bardzo długo! I do tego, jest mega tania.
Jeśli masz już dość okrutnego widoku gąbki na swoich nogach ( wg mnie nie ma nic gorszego dla kobiety :( )
to spróbuj tego peelingu. Gwarantuję, że zakochasz się w nim po pierwszym zastosowaniu. Skóra jest niesamowicie miękka, delikatna, jędrna i zbita.
Oddaję za to ręce i nogi! 

Dajcie znać po wypróbowaniu, jak spodobały Wam się efekty :)


Ściskam!
Z

5 komentarzy:

  1. Dokładnie, ulubieniec :) I same możemy eksperymentować ze składem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go używam od lutego 2013 r. (odkąd przeczytałam o nim na Twoim blogu;)) i muszę przyznać, że nie mogę przestać :) naprawdę widać rezultaty. Najlepszy kosmetyk jaki znam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie używałam bo nie lubię zapachu kawy ale przy okazji pisania artykułu na temat cellulitu na bloga dużo pozytywnego się naczytałam i na pewno sobie zrobię kiedyś go :) mój facet pija fusiarę więc każę mu nie wywalać fusów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten peeling, jest niezawodny i w 100 % skuteczny :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten peeling jednak przed nakładaniem samoopalacza lepiej sprawdzą się gotowe peelingi , które mają równe granulki

    OdpowiedzUsuń