niedziela, 19 stycznia 2014

ROZDAJĘ REVITALASH!


ZGARNĄĆ MOŻNA TRIO REVITALASH : MASKARĘ, PRIMER ORAZ SŁAWNĄ ODŻYWKĘ DO RZĘS.

Zasady rozdania: 
1. Polubić fanpage bloga. (klik) 
2. Polubić fanpage Revitalash. (klik) 
3. Zasubskrybować kanał na YT. (klik)
4. Napisać komentarz pod filmem z recenzją Revitalash (klik)
- "biorę udział w rozdaniu"
5. PUBLICZNIE udostępnić post o rozdaniu z Fanpage'a.
(przypięty na górze strony)

!!! Tylko osoby, które spełnią wszystkie warunki wezmą udział w losowaniu Revitalash.
Szczęśliwego zwycięzcę ogłoszę 26 stycznia o godzinie 21 :-)

3mam kciuki!!!!

PS: Jeżeli jeszcze nie wiecie o co trwa walka : 


A to moje efekty po kuracji Revitalash:



30 komentarzy:

  1. Efekty są niesamowite! Szczęściara z Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. woow jakie efekty.
    Na fb udostępniam jako marzena poźniak
    na yt jako enka poźniak

    OdpowiedzUsuń
  3. super konkurs może w koncu szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wzięłam udział :) czekam na wyniki :):) Daria Gwiazdowska

    OdpowiedzUsuń
  5. korzystałam z podobnej odżywki, NewVitaLash i nie zauważyłam żadnych efektów. Po tej widać, że są ciekawe jakby się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. subskrybuje jako W. Wrotek :P

    OdpowiedzUsuń
  7. subskrybuje jako Wojciech Wrotek. Pyza pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekty są cudowne. :) Subskrybuję jako Daisy K :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i zapomniałam, lubię i udostępniam jako Dorota Kowalska, subskrybuję jako Daisy K :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Subskrybuję jako Ania Firszt :)fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, nie stosowałam tej odżywki, słyszałam też niestety nie pochlebne opinie na jej temat. Sama z chęcią bym się przekonała :) Dlatego wzięłam udział, mam nadzieję, że mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Subskrybuję jako Elżbieta Świtulska
    Lubię na Fb jako Elżbieta Świtulska
    lizzie@wp.pl
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/778763122152296?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywka do rzęs jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. na Fb udostępniam jako Małgorzata Justyna Skrzypulec
    subskrybuje jako Aktywna Mama

    OdpowiedzUsuń
  15. Subskrybuję na yt jako: DE NY
    udostępnione i polubione jako: Aldona S

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobione :) Może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Subskrybuję jako Madzia132000
    Lubię na Fb jako Magda Lenka
    emai:magdalena268@onet.eu
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/magda225?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  18. To moje marzenie, mieć takie rzęsy, efekt jest zjawiskowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt niesamowity:) Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. subskrybuję jako: Karii Draa , na fb jako Karina Ościk :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Subskrybuje jako Diana Loczek
    Lubie na fb ; Diaana Podsiadlik
    EMAIL dianula13@op.pl
    na fb udostępniłam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super. Zrobione wszystkie punkty :) Na FB jako Aneta P. (z żyrafką) a na YT nunka69 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Subskrybuje jako Edyta Kukuła
    Lubie na fb ; Edyta Kukuła
    EMAIL edytakuk@wp.pl
    na fb udostępniłam

    OdpowiedzUsuń
  24. subskrybuję: monika dz.
    lubię: monika dzięgielowska
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobione. :) Super efekt, czekam na wyniki. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy trzeba udostępniać na facebooku? Czy można dodać baner na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Polubić fanpage bloga. - Anna Orzechowska
    2. Polubić fanpage Revitalash. - Anna Orzechowska
    3. Zasubskrybować kanał na YT. - Orzech Orzechowski/chufu1975@gmail.com
    4. Napisać komentarz pod filmem z recenzją Revitalash (klik)
    - "biorę udział w rozdaniu" - zrobione jako Orzech Orzechowski
    5. PUBLICZNIE udostępnić post o rozdaniu z Fanpage'a.
    (przypięty na górze strony) - https://www.facebook.com/anna.orzechowska.942/posts/1443514622544866?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię i udostępniam na FB jako: Marta P.
    Subskrybuję jako Marta P.

    OdpowiedzUsuń
  29. subskrybuję na yt jako atkoize, udostępnione i polubione na fb: Ewelina Skorupka.
    Czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń