niedziela, 10 listopada 2013

DIY : Chusteczkowe girlandy



Też macie tak, że z nadmiaru wolnego czasu łapiecie się dziwnych zajęć? Dzisiejszy post jest dowodem na to, że ja tak mam. Z nudów biorę się za wypieki, które ostatecznie zawsze przybierają formę inną niż zamierzona...


Robię dziwne rzeczy z chusteczek higienicznych.... A propos, aż postanowiłam się tym z Wami podzielić.




Jeżeli znudziło Wam się wnętrze waszego pokoju to chusteczkowe girlandy mają szansę się sprawdzić ;) Takie DIY zajmuje dosłownie 7 minut, a co więcej nic Was nie kosztuje! No chyba, że nie macie w domu chusteczek, ja po przebytej chorobie miałam ich aż nadto. To chyba stąd ten pomysł...W każdym razie, myślę, że warto rzucić okiem :-)
Pomyślałam sobie, że będę co jakiś czas robiła dla Was takie filmy, bo wierzę, że wśród osób mnie czytających i oglądających, są jakieś artystyczne dusze. Ale, niech Was nie przeraża to ostatnie stwierdzenie!!! Nawet osoby, o których mówi się, że mają dwie lewe ręce bez problemu sobie poradzą!
 Moje "pompony" powstały ze środków "eko" :D Ale! najpiękniejsze girlandy zrobicie z kolorowych bibułek lub serwetek, sposobem pokazanym przeze mnie na filmie. W internecie jest mnóstwo fajnych inspiracji. Można wyczarować prawdziwe cuda...







No czyż nie pięknota? :-)

Mam nadzieję, że chociaż trochę przypadnie Wam do gustu.
Do usłyszenia.
Z
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7417621/?claim=rkakmxj8frq">Follow my blog with Bloglovin</a>

6 komentarzy:

  1. Świetny sposób na zabawę na jesienne zimne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuzia! Ty pomysłowy Dobromirze! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalne! Zaraz biegnę do sklepu po kolorowe serwetki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te girlandy;) kiedyś robiłam podobne do sukienki papierowej hah;)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń