sobota, 12 października 2013

Lato 2013




Lato już za nami, pora wrócić do rzeczywistości. Jak co roku masa pięknych wspomnień, odkrytych miejsc i fajnych znajomości. Wyjeżdżając do Nowego Jorku miałam nadzieję, że będę publikowała non stop, że będę prowadziła vloga, pokazując Wam super miejsca zza oceanu... i wszystkie plany pozostały tylko w mojej głowie. Praca i zwiedzanie pochłonęły tyle czasu, że na hobby (czyt. bloga ) zostało niewiele czasu. Ale musicie mi wybaczyć, przecież już wróciłam :)
Udało mi się zakupić porządny aparat i teraz coraz częściej będę publikowała dla Was filmy na moim kanale na YT. Dla dziewczyn, które jeszcze nie widziały - macie odrobinę do nadrobienia :)



Dziewczyny, które znudziły się swoimi prostymi włosami - to coś dla Was! Łatwy sposób stylizacji włosów prostownicą. Przepraszam za czasami kiepską ostrość i długość filmu, nadal uczę się obsługi i aparatu i programu do obróbki video. To nie jest takie proste jakby się wydawać mogło, zwłaszcza jeżeli jest się laikiem w tej dziedzinie, tak jak ja :)

Tymczasem wracam pod koc do mojego wielkiego kubka z herbatą brzoskwiniową. Za oknem jest tak podle, że wszystkiego się odechciewa... tylko nie herbaty :) 
Do następnego ! :)

PS: kilka wspominek z wakacji ode mnie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz