środa, 16 października 2013

Fall 2013


Dzisiaj mam dla Was sesję z moją jesienną ulubienicą w roli głównej. Sukienka, której kolor i fason absolutnie uwielbiam, no idealna jest :) Na zdjęciach możecie też zobaczyć jak wyglądają włosy zrobione tak jak w moim tutorialu na yt. Jak obiecywałam w filmie, po kilku godzinach fale wyglądają niesamowicie, luźno i naturalnie :-) 

Sukienka : Forever21
Kapelusz : Forever21
Botki: Noname
Pasek: ZARA
                                       
Włosy i makeup : Lamakeupebella
Photo : Joanna Muchlinsky Photography


                      

  
               


                  

Tak, zrobiłam tatuaż, w końcu, wymarzony. Pamiątka z wakacji w NY.

       


           


                


                     

Pogoda była przecudowna. Moim zdaniem jesień to najbardziej fotogeniczna pora roku.
Szkoda tylko, że w tym czasie w Polsce tak rzadko wychodzi słońce...
Mi taka pogoda zupełnie nie służy i aktualnie zużywam drugi karton chusteczek do smarkania nosa :-) 
"Tak mi źle, tak mi źle, tak mi szaro".
Ech...

Do następnego! 
Z.

PS: Dzięki moim cudownym znajomym udało mi się zgarnąć rozświetlacz Mary Lou Minizer w konkursie fejsbukowym na stronie The Balm. Cieszę się ogromnie, bo to cudo kosztuje prawie 100zł, a jak wiadomo taki wydatek to czyste szaleństwo :D Jak tylko wpadnie w moje ręce to się tym z Wami podzielę :)

PS2: Czekam na prezent od Revitalash'a :D Oczekujcie recenzji ;)
                


13 komentarzy:

  1. JEJ SUPER:) Aż naszła mnie ochota na sesje z kapeluszem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100%,że jesień to najbardziej fotogeniczna pora roku! :)
    Piękne zdjęcia i czekam na recenzję prezentu od Revitalash :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tyle zdjec Twoich, ile pozwolilas mi obejrzec... musze przyznac, ze te sa jedne z najlepszych :)
    Piekna sukienka, bardzo w moim stylu - nie wiedzialam ze w Forever 21 mozna takie ladne ciuchy kupic, ja nigdy nie moge tam nic znalezc. A butow szukalam i znalezc nie moge, moglabym prosic o jakies namiary przez FB? Ladnie prosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam w Stanach, noname, nie mam zielonego pojęcia teraz gdzie je kupiłam :( to było rok temu. Cieszę się.że zdjęcia i sukienka przypadły Ci do gustu. Forever21 ma to do siebie, że tam wszystkiego jest tak duuużo, że ciężko w tym wszystkim wyszukać coś wyjątkowego, więc doskonale Cię rozumiem ;)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
    2. jeszcze jedno zatem: Twoj tatuaz - nie moge rozczytac ze zdjecia, co jest napisane, zdradzisz? :>

      Usuń
  4. śliczne zdjęcia;) fajna sukieneczka;) pozdr. FC;* i zaczynam obserwację;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można prosić o linki do filmików na YT przy postach ? :) I sukienka świetna ! :)
    www.pocztowki-z-uk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prawej stronie bloga jest pasek z wszystkimi moimi filmami na yt ;) ciekawy blog! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Niesamowita sesja, wyglądasz cudownie! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;D Śliczna jestes ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ty jesteś ładna :) pięknie wygladasz !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie czyta się Twoje teksty i miło ogląda filmiki. :) Szkoda tylko, że nie widać zdjęć w postach..

    OdpowiedzUsuń