środa, 7 sierpnia 2013

RECENZJA : paleta cieni LORAC PRO



Mam dla Was recenzję mojej najnowszej zdobyczy - palety cieni Lorac Pro. Dzisiejszy post jest uzupełnieniem filmu, który opublikowałam na moim kanale na YT. Jeżeli jeszcze go nie widziałyście to zachęcam do obejrzenia.



Przyjrzyjmy się palecie z bliska:
zdjęcie z/bez lampy




LORAC PRO to paleta składająca się z 16 cieni o gramaturze 0,6g każdy. Do wyboru mamy 8 matów i 8 pereł. Cena palety w USA to na dzień dzisiejszy około 42$, tyle zapłacimy w Sephorze. W zestawie otrzymujemy też firmową bazę pod cienie w tzw. rozmiarze travel.


Cienie są bardzo mocno napigmentowane i nadają się zarówno do aplikacji na sucho jak i na mokro.
Mamy do czynienia z pięknym, jedwabistym wykończeniem. Przejścia między kolorami są bardzo praktyczne i idealnie sprawdzą się przy smokey-eye


Mam wrażenie, że cienie perłowe są nieco bardzo miękkie przez co łatwiej się z nimi pracuje. Ku mojemu zaskoczeniu, nawet po kilku godzinach nic się nie zbiera w załamaniach powieki i za to przyznaję ogromny plus. 
Co więcej, cienie blenduje i rozciera się wspaniale.Do trwałości nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń, makijaż spokojnie wytrzymuje cały dzień.

Ocena ogólna: zakupu nie żałuję! Wiem, że paleta posłuży mi bardzo długo i porządnie. Niesamowita jakość za nieco wyższą cenę. W porównaniu z paletami Naked Urban Decay (2 cienie matowe i 10 pereł), które to pierwotnie miałam zakupić, wypada korzystniej. Jest dużo bardziej praktyczna, uniwersalna! 
Jedynym problemem w chwili obecnej jest to, że nie można jej dostać w Polsce, ale przecież istnieje Ebay :)

LORAC PRO - polecam gorąco. 


Dzisiaj dostałam zaproszenie na event MAC'a, na którym po raz pierwszy pokazana zostanie nowa, jesienna kolekcja kosmetyków o pięknej nazwie Indulge. Już nie mogę się doczekać! 

Tymczasem, czekam na komentarze, jakie są Wasze ulubione paletki? 

Ściskam mocno.





2 komentarze:

  1. ta paletka według mnie ma bardzo ładne kolory :)
    szkoda że nie dostępna w PL :(

    OdpowiedzUsuń