poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Tutorial : efekt matu na paznokciach

W tle gra sobie Last Christmas, za oknem 10cm śniegu... Idealny początek na Bożonarodzeniowego posta, ale nie! Witam po świętach, 2kg cięższa i poirytowana pogodą, której chyba się coś pomyliło. Tylko pisanina tutaj powstrzymuje mnie jeszcze przed kolejną zimową drzemką, więc do meritum.
Matowe paznokcie są ostatnio bardzo popularne dlatego dzisiaj pokażę Wam jak z normalnego, błyszczącego lakieru zrobić matowy, nie wydając przy tym ani grosza ;) Magic!
Potrzebujemy jedynie koloru, który akurat wpadł nam w oko i PARY WODNEJ! Tak, tak, za chwilę wszystko okaże się jasne.



1. Do małego garnka nalewamy trochę wody i w międzyczasie, czekając aż woda zacznie wrzeć, malujemy paznokcie.


2. Nad garnek, nad którym unosi się para kierujemy nasze paznokcie i trzymamy przez około 10 sekund.
Po tym czasie można już zobaczyć matowe wykończenie i bez obaw, nie zniknie  ;)

wiem, nieogarnięte skórki, ale zależało mi na czasie 

Podoba się? Mi bardzo ;) Mój kolor nabrał "betonowej szorstkości", ale jeszcze piękniej wyglądają pastelowe odcienie - są jeszcze delikatniejsze i dziewczęco urocze.

źródło: pinger..pl
Jak widać, połączenie obu wersji też wygląda super, więc zróbcie coś dla siebie po pracowitych przygotowaniach do Wielkanocy i chwytajcie za lakiery ;)

Pozdrawiam,
Z



12 komentarzy:

  1. Uwielbiam matowe paznokcie! Pięknie wyglądają :)
    Zamierzam teraz kupić matowy top coat żeby móc z każdego lakieru zrobić matowy! Super sprawa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sprawa... nie wiedziałam nawet, że w taki sposób można osiągnąć mat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt i ciekawy pomysł na osiągnięcie matu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają matowe paznokcie! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. mat na paznokciach jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są matowe paznokcie;) Super pomysł na ich zrobienie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wpadałbym na to, że w taki prosty sposób można zmatowić paznokcie:) wypróbuję przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. great tips ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing nailstyle! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zuza a gdzie nowy post? zaglądam do Ciebie codziennie, a tu nic..:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite! Uwielbiam matowe lakiery, które tak ciężko znaleźć a tu taki prosty sposób! Kiedyś w Niemczech miałam kupić specjalny top coat który sprawiał, że lakier staje się matowy, ale tego nie zrobiłam i żałowałam przez baaardzo dłuuugi czas. Oficjalnie wielbię tego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! Ja ostatnio nabyłam fioletowy matowy lakier i jestem z niego bardzo zadowolona, ale że z każdego swojego lakieru mogę zrobić mat? Nigdy bym na to nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń