wtorek, 12 lutego 2013

Walentynkowe OMBRE

Zbliża się zabawne święto jakim są Walentynki, więc postanowiłam wymyślić coś dla Was specjalnie na tę okazję. PAZURY OMBRE! 

1. Będziemy potrzebowały zwykłego zmywaka kuchennego, z którego wytniemy gąbkę, która posłuży nam do cieniowania lakieru. ( najlepszy będzie zmywak o średniej twardości, nie za miękki, bo pochłonie cały lakier i zrobi na paznokciu wielką plamę ).


2. Dobieramy kolory, które są w miarę pokrewne, żeby efekt Ombre był ładniejszy. Przygotowałam dla Was wersję walentynkową, więc dzisiaj na warsztacie róże i fiolety. (brokat jest opcją dodatkową, ja ostatecznie nie skorzystałam )


3. Malujemy paznokcie na kolor, który będzie naszą podstawą, ja zdecydowałam się na pudrowy fiolet.


4. Czekamy aż lakier wyschnie, ewentualnie jeżeli bardzo nam się spieszy to ratujemy się suszarką z zimnym nawiewem ;)


5. Jeżeli nasza warstwa podstawowa jest już sucha to wylewamy sobie odrobinę drugiego koloru.


6. ... i maczamy w nim gąbkę ( nie przesadzamy z ilością nabranego lakieru )


7. Teraz aplikujemy kolor na płytkę paznokcia, zaczynając od końcówki i przechodzimy coraz delikatniej dalej. Jeżeli kolor z końcówki wyciera się w trakcie "blendowania" go gąbką to powtarzamy czynność tylko na krawędzi paznokcia.



8. Jeżeli jesteśmy zadowolone z efektu Ombre to nakładamy odżywkę lub primer żeby paznokcie ładnie błyszczały i lakier nam nie odpryskiwał. 


9. Wycieramy patyczkiem wszystko co zostało poza paznokciami :D



10. Zachwycamy się pięknymi, cieniowanymi pazurami.


                                                                   

1 komentarz:

  1. Ombre w każdym wydaniu!
    Ja co prawda walentynki spędzam samotnie,
    ale dla własnej przyjemności zrobię sobie zaraz
    takie czarno-szare.
    Dzięki za tutorial i idę po gąbkę.

    OdpowiedzUsuń