czwartek, 7 lutego 2013

TOP - podkłady

Podkład, rzecz niezbędna, w każdej kosmetyczce. ( no chyba, że ktoś ma piękną, nieskazitelną cerę to gratulacje! ). Tyle ile kobiet na świecie, tyle różnych typów cery, upodobań itd. Osobiście mam cerę mieszaną, czyli taką, która przetłuszcza się w tzw. strefie T ( czoło,nos ). Wypróbowałam na sobie już mnóstwo podkładów, szukając tego jedynego, idealnego, który w końcu sprosta moim oczekiwaniom i muszę przyznań, że chyba znalazłam. A więc, jeżeli tak jak ja borykacie się z problemem mieszanej lub tłustej cery to śmiało możecie spróbować podkładów, które właśnie Wam pokażę ;)

1. Mój no.1, ma swoje miejsce w moim sercu od dobrych 3 lat - Revlon Colorstay (ja mam wersję dla cery tłustej, istnieje też ta, dla skóry suchej, która ładnie nawilża). Jeszcze się na nim nie zawiodłam, a próbowanie kolejnych rodzajów to czysta ciekawość, że może jednak istnieje podkład, który będzie jeszcze lepszy i sprawi, że będę wyglądać niczym aniołek Victoria's Secret :) ( ubóstwiam Mirandę Kerr ). O ile dobrze pamiętam, skusiły mnie opinie Wizażanek, wszystkie były mega zadowolone, tym razem  miały rację. Revlon to istne cudo. Pięknie matuje, a efekt ten wytrzymuje spokojnie jakieś 10 godzin. Co więcej, wygląda niesamowicie naturalnie ( jest to podkład o średnim stopniu krycia, więc jeżeli chcecie zamaskować bardzo widoczne niedoskonałości to zdecydowałabym się na coś mocniejszego )! Czasem zdarza mi się widzieć dziewczyny, od których "bije tapetą", a przecież nie tego chcemy. Makijaż ma być subtelny i jak najbardziej naturalny. Kolejna rzecz, którą kocham apropos Colorstay'a to fakt, że na skórze jest totalnie niewyczuwalny, szybko stapia się ze skórą i co ważne, nic się na nas nie klei. Jedyny feler jaki dostrzegam to brak jakiegokolwiek dozownika, podkład jest w zwykłej szklanej butelczce, ale w sumie , nie przejmuję się tym dopóki nie zacznę widzieć, że zawartość się kończy,a swoją drogą, taka buteleczke starcza na bardzo długo, bo podkład jest extra wydajny.Tak więc, drogie Panie, miejcie tę przyjemność i poznajcie Revlon Colorstay! ;)


- na zdjęciu zużyta już przeze mnie starsza wersja tego podkładu oraz ta najnowsza z jeszcze lepszą formułą matującą
Koszt takiego podkładu w drogeriach to około 55zł, jako, że nie lubię przepłacać, bo jestem studentką, której wiecznie brakuje kasy, to kupuję zawsze na allegro - 20zł zostaje w kieszeni ;)



2. Numer drugi na mojej topliście to znów Revlon, tym razem PhotoReady. Jak już wspomniałam, spróbowałam go z czystej ciekawości i byłam bardzo zadowolona, ale mimo wszystko, nie tak bardzo jak z Colorstay'a. Ten matuje na trochę krócej co może irytować. W odróżnieniu od poprzednika zawiera lekko mieniące się drobinki, które fajnie odbijają światło i sprawiają, że nasza skóra jest bardziej rozświetlona i "pogodna" ( o ile można tak powiedzieć o skórze ). Photoready ma pompkę! Tak, aplikacja jest bardziej komfortowa. Na twarzy prezentuje się super, bardzo ważne jest to, że nie zapycha porów, więc unikamy kolejnego problemu - zaskórników. Ogólnie rzecz biorąc, jeżeli nigdy nie próbowałyście podkładów Revlon'a to spróbujcie, wszystkim dziewczynom, którym go poleciłam przypadły do gustu. Przed wami: PhotoReady.


Cena jest nieco wyższa niż przy Colorstay'u, bo jest to nowość od Revlon'a, ale jest to kwestia kilku złotych.

Nie będę pisać o podkładach, do których mam zastrzeżenia, bo to wiedza bezużyteczna, tak więc dzisiaj tylko dwa, ale prawdziwe perełki :) 

A jakich podkładów Wy używacie? 
Pozdrawiam.
Z

2 komentarze:

  1. Wypróbowałam revlon'a jest super! Wszystko to co pisze Zuzia to prawda:)sama mam problemy z cera przebarwienia, niedoskonałości, więc to czego oczekuje od podkładu to dobre krycie, lekkość i nie zatykanie porów i co najważniejsze aby nie było na twarzy efektu maski:P Aten podkład właśnie to zapewnia:D
    Dzięki za radę Zuz:*
    Pozdrawiam Pyśka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uwielbiam ten https://www.google.pl/search?hl=pl&q=maybelline+new+york+podk%C5%82ad+mineralny+w+pudrze&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42080656,d.Yms&biw=1280&bih=685&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=RhAUUbvzNo-MswbB6IGgDw#imgrc=tyats5pyKa-oSM%3A%3B7akBPP-RQXpTfM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages.sklepy24.pl%252F11844365%252F714%252Fmedium%252Fmaybelline-dream-matte-mousse-light-ivory.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.sklepy24.pl%252Fszukaj%252Fpodk%2525C5%252582ad%252Bw%252Bpudrze%252Bmaybelline%3B300%3B250 pozdr :)

    OdpowiedzUsuń