poniedziałek, 4 lutego 2013

O brwiach słów kilka....

Tutorial na specjalną prośbę Asi :) Uzupełniamy brwi.


Potrzebujemy cienkiego pędzelka, np. takiego do robienia kresek i czegoś co wypełni nasze brwi. Ja używam zestawu Essence. Bardzo przydatna rzecz w kosmetyczce, nie osypuje się i wytrzymuje każde warunki atmosferyczne. Nie jest drogi, jego koszt to jakieś 10zł w drogeriach Natura albo Douglas. 
Jeżeli nie macie akurat takiego zestawu to możecie skorzystać z dowolnego cienia do powiek (koniecznie matowego), który odpowiada kolorowi Waszych brwi. Jak widać na załączonym obrazku, sama wyskrobałam już sporą część jaśniejszego koloru, ciemny powoduje zbyt drastyczną zmianę i wygląda nienaturalnie. 


Zaczynamy od podstawy brwi, pędzelek ułożony pionowo i dokładnymi ruchami zarysowujemy kształt. Starajcie się śledzić swoje naturalne linie, wtedy brwi będą wyglądały najlepiej. Nie chcemy ich namalować, a domalować to co wyskubane z nerwów :) 


Mi wyszło tak : 

Następnie przechodzimy do łuku brwiowego, im dalej tym delikatniej dociskamy pędzelek.



Jedna brew skończona i prezentuje się tak:

Popatrzcie jak zmienia się wygląd oka :) 
I zabieramy się za drugą, postępując dokładnie tak samo.


Staramy się żeby obie wyglądały tak samo i łamały się w tym samym miejscu.

Praktyka czyni mistrza, pierwszy raz może okazać się porażką, ale z każdym razem będzie coraz lepiej ;)

Żeby ładnie zaznaczyć kształt brwi możemy dodatkowo użyć jasnego cienia: białego, kremowego; i zaznaczyć nim linię bardzo blisko dolnej granicy brwi. Jeżeli macie bardzo niesforne włoski to żeby trzymały kształt jaki sobie wymarzyłyście możecie użyć najzwyklejszego lakieru do włosów, psiknąć nim na palce lub starą, czystą szczoteczkę od maskary i przejechać po brwiach układając je w piękny łuczek. 



Efekt końcowy:



Mam nadzieję, że na coś się przydam. Pozdrawiam :)))
Ps: przepraszam za jakość zdjęć jak z kalkulatora ale chwilowo nie mam dostępu do lepszego aparatu, obiecuję poprawę :) 

3 komentarze:

  1. aah Zuzia, you got dem skillz! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki sam zestaw i sprawuje się świetnie ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu od jakiegoś czasu nie widać zdjęć? Tzn. zamiast zdjęć wyświetlają mi się znaki z wykrzyknikami :( Wyłączyłam AdBocka i dalej to samo :(

    OdpowiedzUsuń