niedziela, 17 lutego 2013

Maseczka na zniszczone włosy

Dobrze wiecie, że używam nafty kosmetycznej do pielęgnacji włosów. Nadal uważam, że to niezastąpiona rzecz w kosmetyczce jeżeli chcemy poprawić kondycję naszej czupryny. Dzisiaj mam zamiar pokazać Wam dość znany przepis na maseczkę, która ładnie radzi sobie ze zniszczonymi kosmykami.

Potrzebujemy:
- 1 żółtko
- olejek rycynowy
- naftę kosmetyczną


1. Oddzielamy żółtko od białka. Zawarta w żółtku witamina A i D, kwas pantenonowy oraz żelazo poprawiają kondycję zniszczonych, rozdwajających się pasm 


2. Dodajemy 3 łyżki stołowe nafty. Nafta sprawia, że włosy mniej się łamią i elektryzują oraz są bardziej elastyczne.


3. 1 łyżkę olejku rycynowego. ( podkręcamy efekt, który uzyskuje się naftą )


4. Uzyskujemy gładką konsystencję. Maseczkę nakładamy na włosy na około 15 minut. Żeby wilgotne włosy nas nie drażniły i nie pobrudziły nam ubrania, zwijamy je w koczek.


Efekt końcowy: 
Włosy są bardzo miękkie, świetnie się układają i ładnie błyszczą,a co najważniejsze są ODŻYWIONE.



Nie wiem czy udało mi się Was zachęcić do używania nafty, ale serio, rzadko który drogeryjny kosmetyk osiąga takie rezultaty. Nie macie nic do stracenia, maseczka jest prosta w przyrządzeniu i tania, a może włosom bardzo pomóc ;)

Idzie wiosna, trzeba się ogarnąć. Kontynuuję codzienne ćwiczenia z Mel B, a dzisiaj postanowiłam dodać do treningu 10 minutowe kręcenie HulaHop. Ubaw po pachy! :) Energetyczna, latynoska muzyka (klik) i od razu człowiek się lepiej czuję w ponury, zimny dzień.
A co daje takie kręcenie biodrami?
Lekko i przyjemnie, a same korzyści. Dzięki hula hop wyszczuplamy talię, uda, pośladki i nasz brzuch powoli staje się płaski. Uzyskujemy talię osy bez nieatrakcyjnych boczków :)
Także do roboty dziewczyny :)

Pozdrawiam
Z
















18 komentarzy:

  1. Kiedyś próbowałam dodawać nafty do maseczek na włosy, ale niestety ciężko ją później było zmyć
    z włosów, przez co wyglądały jak przetłuszczone. Więc pytanie: co robisz, żeby nie było takiego efektu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym we wcześniejszych postach, szampon bez silikonu, najlepiej ziołowy: np taki: http://www.martiniqa.pl/966-1382-large/szampon-farmona-radical-wlosy-suche.jpg

      Usuń
  2. Wszystko byłoby super z naftą gdyby nie jej piękny i aromatyczny zapach;/ Pyśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, do twarzy Ci z żółtkiem na głowie, ale nie musisz się tak starać :) I beż tego masz efekt przetłuszczonych włosów... codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uhuhu, pojawili się pierwsi hejterzy. I co? mam teraz przestać pisać przez to, że źle Ci ze sobą i wylewasz żółć żeby sprawić innym przykrość? Szkoda czasu, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Mniej kreatywnych komentarzy ze świecą szukać. Zakładajcie ludzie swoje blogi i tam szukajcie pocieszenia. Najbardziej gówniarskie i niedojrzałe posunięcie jakie można sobie wyobrazić, pisać takie coś jako anonim.

      Usuń
    3. [*]
      jako hejter naczelny uważam, że hejt powinien przynajmniej trzymać się faktów i zachować jakikolwiek poziom. serdecznie pozdrawiam autora/autorkę wpisu tego słabego wpisu i mam nadzieję, że dzięki temu komentarzowi samoocena podbiła mu/jej do kosmicznego poziomu, bo widocznie jest dość żałosną osobą.

      Usuń
  4. hejterstwo to moc. miej sie na bacznosci - wlacz moderacje. niektorzy przez nas nie moga spac. pamietaj - internet nie zapomina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie hejt od kogoś, kto nawet nie ma odwagi się podpisać to czysta żenada.

      Usuń
  5. Blog naprawdę super będę polecać znajomym! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuza, a może jakiś makeup no makeup? :) Albo makijaż dla dziewczyn, które w kreskach nie wyglądają dobrze?

    Co do hula-hop - próbowałaś z obciążeniem? Ja mam w środku ryż i sól. Na początku trochę boli, ale wydaje mi się, że efekt jest szybciej widoczny :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się coś stworzyć wkrótce :) Co do obciążenia, jeszcze nie próbowałam, bo dzisiaj zaczęłam, ale powoli będę zwiększać ilość i natężenie ćwiczeń, dobrze, że mówisz o tym ryżu i soli, skorzystam!

      Usuń
  7. czy te maske wcierasz tylko i wyłącznie w 'sfere kucykową' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, nafta jest za ciężka na nasadę włosa

      Usuń
  8. Uwielbiam tę maseczkę! Zawsze mam po niej włosy jak marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki to kolor lakiery na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń